۶ پاسخ

آپتامیل از همه بهتره چون نزدیکتره به شیر مادر

عزیزم سعی کن شیر خودت رو بدی شیرخشک من شنیدم خیلی سخته هم شبا آماده کردنش هم اینکه کم گیر میاد

نان یبوسته نده سنگینه برای نوزاد

نان ببلاک دادم به دخترم خیلی خوب بود

بستگی داره کدوم واسه نینیت سازگار باشه

نان و اپتامیل شنیدم خوبه

سوال های مرتبط

مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۰ ماهگی
مامان لیانا 🤱🏻🎀 مامان لیانا 🤱🏻🎀 ۸ ماهگی
مامان Hakan مامان Hakan ۲ ماهگی