۹ پاسخ

بلی خیلی خبه

من نگرفتم میگم یهو کفش بیرونی بگیرم .الان کامل راه میره نمیوفته

ارع گرفتم جیک جیک میکنه را میره😂

من ک اعصابم نمیکشه صداشو معمولی گرفتم

اره خوششون میاد😂🥹

اره خوبه من گرفتم واسه پسرم تازه راه افتاده همون چند قدمی هم ک میره اینقد ذوق میکنه با اینا دمپایی ها برا توخونه پاش میکنم

رو اعصابت اگر نیست بگیر دوست دارن بچه ها

اره من گرفتم ولی دوست نداره اصلا کفش پاش کنه😍

راه میره

سوال های مرتبط

مامان Aniya مامان Aniya ۱۴ ماهگی
مامان پسرم 👶🏻❤️ مامان پسرم 👶🏻❤️ ۱ سالگی
مامان عماد و امیرعلی مامان عماد و امیرعلی ۵ ماهگی
مامان ایلیا فرفری🧒❤️ مامان ایلیا فرفری🧒❤️ ۱ سالگی