بچه ها تست ها خونگی میزنم واسه جنسیت دختر😭

۱۰ پاسخ

شما که پسر داری دیگه چرا انقد جوش دختر و پسر رو میزنی 😐 از خدا بخواه سالم باشه هنوز هفته هشتم هستی عزیزم

متاسفم‌برات همین

خب عزیزم چرا نمیتونی اوردی واقعا دختر نعمته واقعا خدا نباید به همه بده

حالا خوبه پسر داری
بازم پسر میخواهی 😐

عجب مگه دختر چشه چقد ناشکرین

من استرس بهم دست میدع تستای خونگی 🥲🥲یدختر بچه دارم خیلی دوس دارم این بار پسر باشه ولی علائم همون علايم دختر دارم نمیدونم چی هس حالا

منم تست های خونه کی رو انجام دادم همش پسر نشان داد ولی آن تی احتمال دختر دارم. من دختر دارم. پسر میخوام

این تستا صددرصد نیستن بعد چراحالا گریه دختر نمیخواهی؟؟

چی تست عزیزم

ناراحتی دختره؟

سوال های مرتبط

مامان دلسا و سامیار مامان دلسا و سامیار ۱ ماهگی
مامان دایان 🧿💙 مامان دایان 🧿💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان 🐣جوجه🐣 مامان 🐣جوجه🐣 هفته چهاردهم بارداری