۳ پاسخ

سلام عزیزم کدوم بیمارستان سزارین انجام میدن؟بیمارستان رضوی هم میرن ؟

خیلی دستش سبک اصلا درد نداشتم و روز سوم کامل خودم کارامو میکردم ..ایندفعه هم زیر نظر ایشونم

جای اون نرفتم ولی بهناز سادات افتخار زاده عالیه

سوال های مرتبط