۴ پاسخ

من استفاده کردم از روز سوم تا هفتم پریود روزانه ۲ تا
کلومیفن و لتروزول
اندازه فولیکولام ۲۲-۲۵ بود

من نتیجه گرفتم لا لترزول استفاده کردم فولیکولمم ۱۲بود که باردارشدم چون تنبلی تخمدان داشتم

من نتیجه نگرفتم

سلام عزیزم برای من که تاثیر چندانی نداشت

سوال های مرتبط

مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته بیست‌ونهم بارداری
منتظر هدیه ی خدا 🥺 منتظر هدیه ی خدا 🥺 قصد بارداری