۵ پاسخ

با لتروزول هیچی نداشتم این ماه
یبار قبلا با لتروزول ۲۰ داشتم و آمپول زدم ولی نشد

سونو ندادم همون ماه حامله شدم

من هم لتروزول خوردم هم کلومیفن و متفورمین و آمپول منوترون دو تا فولیکول 17روز11سیکل داشتم

۲۴ البته فقط همون یکی داشتم

۱۵😑تازه لتروزول همراهش خوردم با سینال

سوال های مرتبط

منتظر معجزه 💔💔 منتظر معجزه 💔💔 قصد بارداری
مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری