۹ پاسخ

هر دو باید بگیری

من بزرگ گرفتم جابجا میشد چسپش کم بود دیگ تو بیمارستان چندبار استفاده کردم موقع ترخیص نوار بزرگ گذاشتم راحت بودم

برو داروخانه بگو شورتکس یا پوشک بعداززایمان نواربهداشتی بدردنمیخوره

بزرگ حتما بزرگ

پوشک بهتره

پوسک بزرگ

من پوشک بزرگ گرفتم واقعا خوب بود دیگه اذیتی نداشتم ک از گوشه کنار بزنه بیرون

نوار بهداشتی اولیه خونریزی داری ولی کمه

پوشک بزرگ

سوال های مرتبط

مامان بچه مامان بچه هفته سی‌وچهارم بارداری