من چرا اصلا حرکت بچه رو حس نمیکنم 🥴

۱۲ پاسخ

منم حس نمیکنم

بچتون پسره؟

من ۲۷ هفتمه یروز هس میکنم یروز نه تو که دیگه خیلی زوده

جفتم قدامی هستش ولی اوایل یه حس کوچکی داشتم وقتی می‌خوابیدم

تا هفته ۲۲ طبیعیه

زوده حالا

احتمالا توی ۲۲ هفته حس کنید

بعضیا دیرتر حس میکنن مخصوصا کسایی که قدامی هستن

عزیزم من با اینکه جفتم خلفی هست دو هفته ست قشنگ میتونم حس کنم حرکتای نقلمو ،نگران نباش توهم دو سه هفته دیگه قشنگ حسش میکنی

منم تاحالا حسش نکردم😛🤩

منم حس نمیکنم نمیدونم پس کی قراره حسش کنیم؟☹️

زوده هنوز

سوال های مرتبط

مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان کوچولویم 🩷🫀 مامان کوچولویم 🩷🫀 ۹ ماهگی
مامان ❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه رنگی من مامان جوجه رنگی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ایران مامان ایران هفته بیست‌ونهم بارداری