۹ پاسخ

روزی سی گرم حساب کن اضافه کرده

واسه من 1800 بود
37هفته که رفتم 3200 شده بود

۲۵۰۰ ۲۴۰۰

بعد از سی هفته سونوی بعدی رو کی باید رفت ؟؟؟

تقریبا اگه مشکلی نباشه مثل وزنی که تو گهواره زده جلو میرن

۲۲۰۰-۲۵۰۰ میرسه

منم ۱۷۰۰بود امروز رفتم اول ۳۶هفته ۲۷۰۰شده بود

هفته ای ۲۰۰ اضافه میکنن

بالای دوکیلو شده دیگه

سوال های مرتبط

مامان دخترم🧸🩷‌ مامان دخترم🧸🩷‌ روزهای ابتدایی تولد