چند روزه ناراحتم گریه میکنم حس میکنم بچم هم حس میکنه تو شکم حالم خیلی بده

۸ پاسخ

همه تو یه مملکتیم مشکلات واسه هممون هم هست به یه اندازه
دلیل نمیشه بشینینیم گریه کنیم اونم وقتی بارداریم
هر‌ کی خودش باید حواسش به خودش باشه

عزیزم تا جایی که میتونی با موزیک و کتاب خوندن و کارایی که بهت آرامش میده سرخودتو گرم کن و خودتو ناراحت نکن قطعا این ناراحتیا برای کوچولوت خوب نیست
با مدیتیشن و حس خوب کنار کوچولوت کیف کن عزیزم

چرا خدا بد نده منم دوهفتس خیلی گریه کردم و از خدا کمک خواستم حالم خیلی خرابه😭😭😭😭

من تو این هفته ها قربونش برم وقتی یکم میترسم یا استرس میگیرم شروع میکنه ب تکون خوردن جوجه

جنین هنوز حس مادر رو درک نمیکنه نمی‌فهمه تو نزدیک ۵ ماه اونموقع واکنش نشون میده

چرا گریه
تو این هفته جنین خیلی حس مادر رو درک نمیکنه

مجبوری مگه

گریه نکن که حس نکنه

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین هفته پانزدهم بارداری
مامان آراد و جوجه❤️ مامان آراد و جوجه❤️ هفته سی‌ام بارداری