خانما آیا نیازع همه آمپول ریه بزنند؟؟؟؟

۸ پاسخ

نه عزیزم
کسایی که مشکل دارن یا خطر زایمان زود رس داشته باشن
سرکلاژی باشن
یا سقط داشتن میزنن براشون

من نزدم

نه کسی که زایمان زودرس داشته باشه دکترش براش مینویسه که زودتر ریه هاش تشکیل بشه اگه دنیا اومد مشکلی براش پیش نیاد

نه واسه همه نیس

نه گلم

دکتر برای من نوشت گفت خودت مبدونی بزنی یا نه
منم نزدم الحمدلله تا اینجا هم علائم زایمان زودرس نداشتم

نه کسی که مشکل زایمان زودرس و اینا داره میزنن

نه فقط کسایی که احتمال زایمان زودرس دارن

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری