خانومای زاهدانی چیکار میکنین بیرون میرین ؟؟؟

۳ پاسخ

بشینین خونه تاامن بشه

یعنی بازم اونجا شلوغی هست

ن بابا چ بیرونی. جدا از امنیت
هوا سرده 🥶

سوال های مرتبط