۸ پاسخ

نگین بخدا من بچه هام شیرخشکی ان چیکار کنم ی دونه بیشتر ندارن ینی ریدن تو مملکت لعنت ب همشون

من گرفتم امروز

باید آزاد بگیری فعلا

فعلا ی دونه ازاد بخر تا اوکی بشه

من امروز خریدم آزاد گفتن سیستما ریخته بهم

یعنی داروخانه میرید اینترنت ندارن؟

چرا ما امروز و دیروز گرفتیم

منظورت اینترنته

سوال های مرتبط

مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی
مامان هانیس کوچولو مامان هانیس کوچولو ۲ ماهگی