نگران نباش عزیزم خیلی وقتا ان اس تی خطا داره سر ضربان بچه، مهم اینه که الان گفتن اوکیه و مرخص میشی
الان دیگه هممون داریم…..
مثل من
منکه با هر گریه بچه دلم میخواد خودکشی کنم
همون توی شکمم بود بهتر بود
چرا عزیزم نگران چیزی نباش همچی خوب پیش میرع
منم شدید....
اعصابمم خورده همش دلم میخواد گریه کنم عجیب هم دارخماخ میکنم😭
چون نزدیک زایمانت طبیعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.