من چرا انقد دلشوره دارم؟

۷ پاسخ

نگران نباش عزیزم خیلی وقتا ان اس تی خطا داره سر ضربان بچه، مهم اینه که الان گفتن اوکیه و مرخص میشی

الان دیگه هممون داریم…..

مثل من

منکه با هر گریه بچه دلم میخواد خودکشی کنم
همون توی شکمم بود بهتر بود

چرا عزیزم نگران چیزی نباش همچی خوب پیش میرع

منم شدید....
اعصابمم خورده همش دلم میخواد گریه کنم عجیب هم دارخماخ میکنم😭

چون نزدیک زایمانت طبیعی

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی