خانوما از کجا بفهمم پسرم سرما خورده یا نه؟!

۵ پاسخ

بچه منم سرفه و عطسه میکنه آبریزش بینی هم داره

تو این سن سرما نمیخورن
تب بالا یا شیر نخوره اصلا

بچه نوزاد سرما نمیخوره
اگ دماغش کیپه چون هنو اون چیزای تو شکم تو بدنش

پیپیشون سبزه

سرفه _خس خس_آبریزش_عطسه بچه من این علائم داره😔🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد❤️ مامان جوجو ممد❤️ ۴ ماهگی