از کجا بفهمم پسرم سرما خورده ۷روزشه😭😭😭😭😭

۴ پاسخ

نوزاد زیر دو ماه سرما نمیخوره

رفلاکس داره

منم اوایل اینجوری شدبردم دکتر گفت شیربرمیگرده

ای خداااا مامانی کوچولو:(
چه علاائمی داره؟

سوال های مرتبط

مامان آناشید🥑 مامان آناشید🥑 ۱۲ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱۲ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۱۰ ماهگی