۸ پاسخ

نه اصلا خوب نیست

نه گلم اب میوه طبیعی و سیب هست اونم از ۸ماهگی
عجله نکن برای غذا

ن گلم

آبمیوه ها از ۹ماه ب بعد بده

من دادم شکمش زیاد کار کرد .

پوره بدی بهتره

میتونی ولی پوره بهترع

معمولا میگل اب میوه ها قند بیشتری داره تا پوره اب پز یا بخار پز بهتره پوره بدین

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان پارلا و تودلی💕🧸 مامان پارلا و تودلی💕🧸 هفته دهم بارداری
مامان آیلین مامان آیلین ۱ سالگی
مامان فندق😍 مامان فندق😍 ۱۷ ماهگی
مامان مبین... مامان مبین... ۱۷ ماهگی