۳ پاسخ

انقباضه عزیزم اگ هردو دقیقه اینجور شدی برو زایشگاه ولی اگ ن کاذب محسوب میشه

ی چیز شیرین بخور دراز بکش
جاتو گرم کن شاید سردش شده
درد داشتی برو بسماذستان شاید انقباض باشه

انقباض داری دیگه برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۵ ماهگی