ظربان قلب 162 با کیا پسر شده برا کیا دختر

۶ پاسخ

از من 164 پسره

۱۲ هفته تو سونو آنتی گفت دختره .
ازمایش سلفری دادم گفت پسره الانم منتظرم ۱۸ هفته برم انومالی

برا من ۱۷۳ پسره

از رو ضربان قلب نمیشه تشخیص داد جنسیت و دو سه هفته صبر کن قشنگ معلوم میشه تودلیت چیه

من ضربان قلبم بالا بود همه گفتن دختره
اما الان سلفری دادم و پسر بود
ربطی نداره

عزیزم زیاد از ضربان قلب نباید توقع تشخیص جنسیت داشته باشی ایشالله هرچی باشه سالم باشه

سوال های مرتبط

مامان پسرم  🥑 مامان پسرم 🥑 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا 🥹💗 مامان هدیه خدا 🥹💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان یاسین ویاسمن💜 مامان یاسین ویاسمن💜 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه حسین مامان معجزه حسین ۲ ماهگی
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی