شربت ایپوبرفن برای چی خوبه؟

تصویر
۴ پاسخ

مسکن و تب بره

بیشتر برای تب میدن دکترا

تب و درد و التهاب. ولی توصیه میشه زیر دو سال ندی. دکتر پسرم میگفت ممکنه باعث خونریزی گوارشی بشه

برای تب
با معده پر دادع بشه
زیاد مجاز نیستی بدی
فقط در صورتی که استامینوفن تاثیری نداشته باشه روی تب یا درد

برای تب و درد
قویتر از استامینوفنه

سوال های مرتبط

مامان سه قلوها مامان سه قلوها ۲ سالگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱ سالگی
مامان ehsan . kiyan مامان ehsan . kiyan ۲ سالگی