ضربان قلب ۱۲۸ بنظرتون دختره یا پسر؟؟؟

۱۰ پاسخ

برای من ۱۷۴بود پسره ربطی نداره فکر کنم

پسرررره

هیچ ربطی نداره تو همین گهواره خانم های زیادی دیدم ضربان قلب بچشون بالا بود،پسر بود یا بالا بود دختر بود و بالعکس

سلام عزیزم اصلا ربطی نداره ضربان قلب فقط به آرامش و استرس شما مربوطه من پسر اولم 170بود پسر دومم 140

من دوتاشون بالا۱۶۰بود نمیدونم چین😂

فک نکنه ربطی داشته باشه برا دوست من 169 بود پسره

میگن پسره

پسره

صداشو هم‌ گوش کردی

دختر

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماریان 🎀🤍 مامان ماریان 🎀🤍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهنا❤آسنا مامان مهنا❤آسنا ۲ ماهگی
مامان سِتیابآنو؛🍓 مامان سِتیابآنو؛🍓 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق🍫❤️ مامان فندق🍫❤️ هفته بیست‌وششم بارداری