یه حلقه اناناس کمپوتی بخورم ضرر

۱۱ پاسخ

من رو کیکم یه حلقه بود چون دهانه رحمم نرم بود اصلا نخوردم منتظرم ماه آخر خودمو خفه کنم😂😂

نه عزیزم در این حد ضرر نداره

ن بابا بخور چیزی نمیشه.من از اول حاملگی میخورم

بابا من ی ماهه دارم همش میخورم هیچ اتفاقی نیوفتاده ،هنوزم نزاییدم

وایی من تو این هشت ماه فقط دارم آبمیوه آناناس میخورم
بعضی وقتاام کمپوتشو میخورم

نه اگه قند نداری یه کامل لخور

هیچی کمش ضرر نداره

نوش جان

نه من ۳ ماه اول یبار خوردم هیچی نشد اما یدونه خوردمااااا

نه دو‌ حلقه بخور

چرا ضرر؟

سوال های مرتبط

مامان آریا🩵💙 مامان آریا🩵💙 ۱ ماهگی
مامان آینور مامان آینور ۱۰ ماهگی