۴ پاسخ

والا من که دیگه نمیگیرم از وقتی رنگش سبز بود

بنظرم همش اسانس و پالم هست یبار گرفتم اصلا خوشم نیومد
شکلش غیر عادی بود
انگار خامه ی رقیق شده بود مگه شیر انقد غلیظ میشه

آشغال خالصه. یه بار خریدم بو وحشتناک وایتکس میداد.

داروخونه، هایپر مارکت

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۲ سالگی
مامان لیام💙💎 مامان لیام💙💎 ۱۵ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۲ سالگی