برا خارش چی خوبه استفاده کنم

۴ پاسخ

برو دکتر سرخود چیزی نزن

در مودد خارش اول باید با دکترت مطرح کنی که یوقت مشکل کبدی چیزی نباشه..
من مرطوب کننده میزنم و روش روغن نارگیل

کلوتریمازول

کلیترومازول داخلی نزن ازین کوچیکا برا بیرون با یبار استفاده خوب میشی

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی
مامان نلین مامان نلین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌ام بارداری
مامان شهزاد مامان شهزاد روزهای ابتدایی تولد