عزیزان این سونو طبیعیه؟

تصویر
۹ پاسخ

طبیعه صبر کن تا ۸ هفته همه چی اوکیه

سلام عزیزم من اخر شش هفته بود رفتم فقط ساک بارداری نشون داد توکه هنوز چهار هفتس دوهفته بعد رفتم خداروشکر همه چیز تشکیل شده بود

آره عزیزم کیسه زرده تشکیل شده ولی ساک هنوز نه
هماتوم هم نداری
سن بارداری ۴ هفته و ۴ روز

اره عزیزم.زود رفتی سونو

جسم زرد چیه چرا نوشته داخل تخمدان؟

ممنونم از لطفتون خیالم یکم راحت شد

سونو بهم گفت ۴روز دیگه دوباره بیا

بنظرتون این دردا طبیعیه الان؟

آخه ب دکتر گفتم درد کشاله ران-زیرشکم-کمر و لگن دارم دکتر گفت پس برو سونو

سوال های مرتبط

مامان نورا👶🍓 مامان نورا👶🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسر مامان گل پسر روزهای ابتدایی تولد
دریا دریا قصد بارداری
مامان آلوچه☺️ مامان آلوچه☺️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته هفتم بارداری
مامان پسری👦🏻🫀 مامان پسری👦🏻🫀 هفته بیست‌وششم بارداری