عزیزان کی رفتید واسه سونو قلب؟

۱۳ پاسخ

من ۱۰ هفته

به حساب پریودی ۷ هفته و ۴ روز رفتم اما تو سونو گفت که ۷ هفته

هفته هفته و چهار روز

توی هشت هفته برو گلم صدای قلبشم بشنوی زودتر نرو

هفت هفته

من ۶ هفته بودم

من ۶ هفته رفتم جنین ضربان قلب داشت

۶هفته و۶روز

هفت هفته و یک روز اوکی بود

هفته ۸ که تموم شد برو

من هشت هفته و 1 روز بودم رفت

۸هفته به بعدبروگلم

هشت هفته

سوال های مرتبط

مامان پسری👦🏻🫀 مامان پسری👦🏻🫀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان یه نینی وتودلی مامان یه نینی وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ائلمان 💙 مامان ائلمان 💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نفس مامان مامان نفس مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان مامان نفس مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان 👧🏻🩷و👶🏼🩵 مامان 👧🏻🩷و👶🏼🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هانیه🩷تودلی💙 مامان هانیه🩷تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری