خانوما لطفا بگید کی رفتید سونو قلب و کی تشکیل شد؟

۶ پاسخ

من هفت هفته یک روز رفتم تشکیل شده بود

۶هفته و دوروزم بود

من برای اینک استرس نگیرم 8 هفته رفتم

من تازه میخام هفته ی بعد برم برای سونو قلب دیگه ۸هفته تموم بشه

اولش ۵هفته رفتم فقط ساک بود بعد ۸ رفتم ضربان داشت

من برای اطمینان هفت هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان ائلمان 💙 مامان ائلمان 💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 👧🏻🩷و👶🏼🩵 مامان 👧🏻🩷و👶🏼🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته پانزدهم بارداری
مامان سایهان🐼 مامان سایهان🐼 هفته یازدهم بارداری
مامان آلوچه☺️ مامان آلوچه☺️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسری👦🏻🫀 مامان پسری👦🏻🫀 هفته بیست‌وششم بارداری