سلام مامانا
از کی قلب بچه تشکیل میشه ؟
کی بریم سونو تشکیل قلب؟

۷ پاسخ

سلام سونو برای تشکلی قلب باید واژینال برم یا شکمی؟

من اول ۶

من 7هفته 5روز بود رفتم دو روز پیش خداروشکر همه چی خوب بود

من ۶ هفته تشکیل نشده بود دیگم نرفتم

از ۶هفته اکثرا تشکیل میشه ولی ۸هفته بری بهتره

من دکتر برا دوهفته دیگ نوشت

۸ هفته عزیزم

سوال های مرتبط

مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین ۶ ماهگی
مامان مروا کوچولو💗🍭 مامان مروا کوچولو💗🍭 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ریحان مامان ریحان هفته شانزدهم بارداری
مامان مامان ریسان مامان مامان ریسان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 👧🏻🩷و👶🏼🩵 مامان 👧🏻🩷و👶🏼🩵 هفته سی‌وششم بارداری
mah mah قصد بارداری