كي برام سونو برا تشكيل قلب

۹ پاسخ

هفت هفته ب بعد

دوهفته دیگه برو

۸ هفته برو

من ۵هفته رفتم تشکیل شده بود 🥰🥰

عزیزم دو هفته دیکه برو

1404/1/10برام خوبه 3ماه ميشه

1404/1/10برام يعني خوبه ميشه برام ب اميد خدا 3ماه

برج1خوبه برام يعني يا نه

8 هفته

سوال های مرتبط

مامان گل دختر وپسرم مامان گل دختر وپسرم ۴ ماهگی
مامان پناه خانم😍 مامان پناه خانم😍 هفته بیست‌وهفتم بارداری