۱۰ پاسخ

من برای تشکیل قلب ۸ هفته رفتم و قلبش تشکیل شده بود 😍

من ۵هفته و ۵روز رفتم معلوم بود
برای بارداری اولم ۷هفته رفتم

دوهفته دیگه

من شیش هفته و سه روز رفتم صدای قلبشو شنیدم

اگه تا الان نرفتی ۷ هفته برو حتما

بهارین زمان ۸ هفته به شرطی که هفته ۵ رفته باشی سنوگرافی

برای تشکیل قلب ۸ هفته عزیزم

البته ۶ هفته

من ۶ هفته و 4 رفتم تشکیل شده بود ضربان قلبش میزد

الانم باید بری ببینی. خارج رحم نباشه

سوال های مرتبط

مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان مامان بچهام مامان مامان بچهام هفته چهاردهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته دوازدهم بارداری
مامان مامان ریسان مامان مامان ریسان هفته بیست‌وهفتم بارداری