عزیزم من ۶هفته ویکی دوزبودفک کنم قلبش تشکیل شده بکدصداشم گذاشت ولی صبرکن بزار۷هفتت تموم شه یعنی بخوای بری تو۸اوکیه مثلا۸هفته ویکی دورزم که رفتی بهترصبورباش میدونم بیصبرانه منتظری قلبش وگوش بدی عزیزم انشالابسلامتی ودل خوش بغلش کنی😍❤
من ۷ هفته و ۱ روز بودم رفتم تشکیل شده بود
من یکبار ۶ هفته رفتم تشکیل شده بود ولی صداشو نشنید دوباره ۷هفته و ۵ روز رفتم صداشم شنیدم
من ۷هفته ۱روز رفتم تشکیل شده بود
من۶رفتم تشکیل شده بود
۸ هفته
من ۶ هفته رفتم تشکیل شده بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.