خانوما برا تشکیل قلب چن هفته بریم سونو؟

۷ پاسخ

عزیزم من ۶هفته ویکی دوزبودفک کنم قلبش تشکیل شده بکدصداشم گذاشت ولی صبرکن بزار۷هفتت تموم شه یعنی بخوای بری تو۸اوکیه مثلا۸هفته ویکی دورزم که رفتی بهترصبورباش میدونم بیصبرانه منتظری قلبش وگوش بدی عزیزم انشالابسلامتی ودل خوش بغلش کنی😍❤

من ۷ هفته و ۱ روز بودم رفتم تشکیل شده بود

من یکبار ۶ هفته رفتم تشکیل شده بود ولی صداشو نشنید دوباره ۷هفته و ۵ روز رفتم صداشم شنیدم

من ۷هفته ۱روز رفتم تشکیل شده بود

من۶رفتم تشکیل شده بود

۸ هفته

من ۶ هفته رفتم تشکیل شده بود

سوال های مرتبط

مامان 💙💙💙 مامان 💙💙💙 هفته یازدهم بارداری
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته دهم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان علی مامان علی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رادوین💙 مامان رادوین💙 ۲ ماهگی
فائزه فائزه قصد بارداری
مامان هِدیِهٔ علی (ع) مامان هِدیِهٔ علی (ع) هفته هفتم بارداری