۱۰ پاسخ

گفتن. تا ده. هفته. وقت هست
. ولی بهترین زمان. برا. سنو. قلب هشت هفته و. چن روز.

عزیزم شما رفتی برا قلب دوقلوهات؟

از چهار هفتگی تشکیل میشه ولی به سختی می‌تونن توی سونو متوجه بشن باید بذاری شیش به بعد بری

برای من هفت هفته و دو روز تشکیل شد

ازشش هفته گی

از هشت هفته

از ۵ هفته تشکیل میشه

من دقیقا ۱۹ روز موعدم گذشته بود ک رفتم و تشکیل شده بود خداروشکر

تا ۸ هفته

تا۹هفته‌بایدتشکیل‌بشه‌کامل

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۶ ماهگی
مامان دلانا کوچولو❤️ مامان دلانا کوچولو❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱ ماهگی
mah mah قصد بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سیزدهم بارداری
mah mah قصد بارداری