۷ پاسخ

من ۲۰ بهمن پریود شدم
۱۱ فروردین رفته بودم تشکیل شده بود
الان میتونی بری عزیزم

من ۲۲ بهمن پریود شدم
فردا میرم واسه تشکیل قلب
دعا کنین واسم

عزیزم همین هفته برو دیگه
بی ۷ تا ۸ هفته بهترین زمانه

من هفت هفته رفتم تشکیل شدع بود

میتونی بری عزیزم

شما الان میتونی بری

۸ هفته شما ک پرشده
میتونی بری

سوال های مرتبط

مامان آلوچه☺️ مامان آلوچه☺️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
نازنین نازنین قصد بارداری
مامان پسری👦🏻🫀 مامان پسری👦🏻🫀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان یه نینی وتودلی مامان یه نینی وتودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ائلمان 💙 مامان ائلمان 💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان تودلی مامان مامان تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ماهلین💖 معین💙 مامان ماهلین💖 معین💙 ۲ سالگی
مامان 👧🏻🩷و👶🏼🩵 مامان 👧🏻🩷و👶🏼🩵 هفته سی‌وششم بارداری