۸هفته رفتم. زمان دقیق و مناسبش همین تایمه
6هفته و ۲ روز رفتم ☺️
صدا شم شنیدم
انشالله قسمت همه چشم انتظار ها بشه 🤲🏻✨❤️
۵ هفته و۶ روز بود
۵ هفته ۶ روز
۶ هفته تشکیل بود
۸ هفته و ۲ روز رفتم
من شش هفته رفتم خداروشکر قلبشم تشکیل شده بود
۷ هفته و ۶ روز طبق پریود
طبق سونو ۷ هفته و ۴ روزبودم
هفت هفته و سه روز
۷ به بعد برو ان شالله تشکیل
طبق گهواره ۷ هفته و ۶ روز رفتم
اما سونو گف ۷ هفته و ۲ روزشه و قلبش تشکیل شده بود🥹🧸
۶ هفته و ۵ روز رفتم هم قلبش تشکیل شده بود هم جنین بود ،اخه ۵هفته و ۳ روز رفتم سونو فقط ساک خالی بود
۸ و هفته و فک کنم پنج روز
۶هفته ۵ روزم بود قلب تشکیل شده بود
من ۸هفته میرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.