کی سونو قلب رفتید؟ چند هفته و چند روز؟؟

۱۵ پاسخ

۸هفته رفتم. زمان دقیق و مناسبش همین تایمه

6هفته و ۲ روز رفتم ☺️
صدا شم شنیدم
انشالله قسمت همه چشم انتظار ها بشه 🤲🏻✨❤️

۵ هفته و‌۶ روز بود

۵ هفته ۶ روز

۶ هفته تشکیل بود

۸ هفته و ۲ روز رفتم

من شش هفته رفتم خداروشکر قلبشم تشکیل شده بود

۷ هفته و ۶ روز طبق پریود
طبق سونو ۷ هفته و ۴ روز‌بودم

هفت هفته و سه روز

۷ به بعد برو ان شالله تشکیل

طبق گهواره ۷ هفته و ۶ روز رفتم
اما سونو گف ۷ هفته و ۲ روزشه و قلبش تشکیل شده بود🥹🧸

۶ هفته و ۵ روز رفتم هم قلبش تشکیل شده بود هم جنین بود ،اخه ۵هفته و ۳ روز رفتم سونو فقط ساک خالی بود

۸ و هفته و فک کنم پنج روز

۶هفته ۵ روزم بود قلب تشکیل شده بود

من ۸هفته میرم

سوال های مرتبط

مامان پسرای تابستونیم مامان پسرای تابستونیم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نفس مامان مامان نفس مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان شایان🤍 مامان شایان🤍 ۵ ماهگی
مامان آرن کوچولو مامان آرن کوچولو ۳ ماهگی
مامان ناناسی مامان ناناسی هفته شانزدهم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته دوازدهم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته نهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هفتم بارداری