خانوما چند هفته برای سونو قلب رفتید ؟

۶ پاسخ

من آخر این هفته ۸ هفته تکمیل میشه میرم

هفت هفته و یکروز

من 9هفته رفتم همچی،خوب بود

شش هفته بودم خدارو شکر تشکیل شده بود

هفت هفته

۶هفته و ۵ روز

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی هفته دهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان باران🎀شاهان💙 مامان باران🎀شاهان💙 ۱ ماهگی
مامان دیانا کوچولو 🩷 مامان دیانا کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان شایان🤍 مامان شایان🤍 ۵ ماهگی
مامان آرن کوچولو مامان آرن کوچولو ۳ ماهگی
مامان پسرای تابستونیم مامان پسرای تابستونیم هفته بیست‌ونهم بارداری