عریزم من ۱۸ اسفند نوبتمه
هفت هفته و پنج روز رفتم تشکیل شده بود
من ۷ هفته و ۳ روز بودم
ولی طبق پریود میشدم ۸ هفته و اینا
من میخوام هشت هفته پر برم
۸ هفته
۶هفته و ۳روز رفتم
من ۷ هفته و ۱ روزم بود
بنظرم ۸ هفته برو که اگه خدای نکرده دیرتر تشکیل بشه استرس نگیری
ازهفت هفته ودوسه روزبه بعد
من لکخ بینی داشتم ۶ هفته رفتم فلب داشت ولی خیلی کوچیک بود ٨ هفته رفتم صداش برام گذاشت
هفت هفته دو سه روز برو
من هفته دیگه میرم
من۶هفته اینا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.