برای قلب جنین چند هفته رفتید خانوما

۱۳ پاسخ

عریزم من ۱۸ اسفند نوبتمه

هفت هفته و پنج روز رفتم تشکیل شده بود

من ۷ هفته و ۳ روز بودم
ولی طبق پریود میشدم ۸ هفته و اینا

من میخوام هشت هفته پر برم

۸ هفته

۶هفته و ۳روز رفتم

من ۷ هفته و ۱ روزم بود

بنظرم ۸ هفته برو که اگه خدای نکرده دیرتر تشکیل بشه استرس نگیری

ازهفت هفته ودوسه روزبه بعد

من لکخ بینی داشتم ۶ هفته رفتم فلب داشت ولی خیلی کوچیک بود ٨ هفته رفتم صداش برام گذاشت

هفت هفته دو سه روز برو

من هفته دیگه میرم

من۶هفته اینا

سوال های مرتبط

مامان پــنــاه🩷🎀 مامان پــنــاه🩷🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان باران🎀شاهان💙 مامان باران🎀شاهان💙 ۱ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته دوازدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وششم بارداری
مامان امیرعلی 
👶🏻 مامان امیرعلی 👶🏻 هفته دهم بارداری
مامان نینی کوچولو🥹🫀 مامان نینی کوچولو🥹🫀 هفته نهم بارداری
مامان گل پسرنازم 😍 مامان گل پسرنازم 😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته دهم بارداری