خانوما هفته چند رفتید برای سونو قلب؟

۸ پاسخ

۸هفته

هفت هفته 4 روز

8 هفته بهتره، منم منتظرم 8 هفته کامل بشه برم سونو برای قلبش❤🥹روزاهم نمیگذره کلی هم ذوق و عجله داریم😂

۶هفته و سه روز

من ۷ رفتم

من ۷هفته و۴روز نوبت دارم

هشت هفته و یه روز

8برو خیالت راحت تر باشه

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته دوازدهم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته دهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان باران🎀شاهان💙 مامان باران🎀شاهان💙 ۱ ماهگی
مامان دیانا کوچولو 🩷 مامان دیانا کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان شایان🤍 مامان شایان🤍 ۵ ماهگی
مامان آرن کوچولو مامان آرن کوچولو ۳ ماهگی
مامان پسرای تابستونیم مامان پسرای تابستونیم هفته بیست‌ونهم بارداری