چند هفته سونو قلب رفتید ؟

۸ پاسخ

8 هفته برو عزیزم

من ۸هفته و سه روز رفتم

طبق پریودی شیش هفته و دو روز سونوگرافی گفت شیش هفته و ۶ روز هستی

۸ هفته

من هفت هفته و دو روز بود رفتم

منم فقط ساک خالی دید گفت زوده

من ۷هفته و ۲ روز طبق سونو و طبق گهواره ۸هفته دقیق رفتم قلبش میزد 😍

من سونو واسه دیدن ساک که رفتم ۴هفته و۴روزم بود .گفت دوهفته دیگه بیا.زود نیست؟

سوال های مرتبط

مامان شایان🤍 مامان شایان🤍 ۵ ماهگی
مامان پسرای تابستونیم مامان پسرای تابستونیم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان یه نینی وتودلی مامان یه نینی وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ناناسی مامان ناناسی هفته شانزدهم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته دوازدهم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته دهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هفتم بارداری
مامان نفس مامان مامان نفس مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته پانزدهم بارداری