6هفته باسنو شکمی
۸ هفته
۶ هفته و ۱ روز با سونو شکمی
دکتر به من گفته ۸ هفته برو
من۷هفته رفتم خداروشکر همه چی اکی شده بود
من ۸ هفته خداروشکر خوب بود همه چیز
من واژینال رفتم
۵هفته و۶روز بودم قلبش تشکیل شده بود
برا من شش هفته و پنج روز بود رفتم البته خودم فکر میکردم هشت هفتمه
من ۷ هفته و ۴ روز رفتم همه چی شکر خدااکی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.