سلام خانوما میشه بگید شما چند هفته برای قلب رفتید🙏🏻

۹ پاسخ

6هفته باسنو شکمی

۸ هفته

۶ هفته و ۱ روز با سونو شکمی

دکتر به من گفته ۸ هفته برو

من۷هفته رفتم خداروشکر همه چی اکی شده بود

من ۸ هفته خداروشکر خوب بود همه چیز

من واژینال رفتم
۵هفته و۶روز بودم قلبش تشکیل شده بود

برا من شش هفته و پنج روز بود رفتم البته خودم فکر میکردم هشت هفتمه

من ۷ هفته و ۴ روز رفتم همه چی شکر خدااکی بود

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان باران🎀شاهان💙 مامان باران🎀شاهان💙 ۱ ماهگی
مامان دیانا کوچولو 🩷 مامان دیانا کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته دوازدهم بارداری
مامان ماهی کوچولو  💕 مامان ماهی کوچولو 💕 ۲ ماهگی
مامان هانا مامان هانا هفته بیست‌وهشتم بارداری