شما شیر خشک گیرتون میاد؟

۱۰ پاسخ

من هنوز نگرفتم فعلا داره تموم شد باید بریم ببینم گیرمون میاد یانه

اره‌‌‌‌

ارههه

ما زنجان هستیم،داروخونه ها دارن

من ترویتال ای ار میدم ب سختی پیدامیشه

بله من گرفتم

نه اینجا هم ب سختی مخصوصا اپتانیل

فعلا میگن سایت بسته

نمیدانم تازگیا نخریدم ، نیست ؟

من ایذه و اهوازم

سوال های مرتبط

مامان 👑شاهان 👑 مامان 👑شاهان 👑 ۱ سالگی
مامان آدرین مامان آدرین ۱۷ ماهگی