۸ پاسخ

نمیدونستم ببلاک ارزونه وگرنه از اول ببلاک میدادم من نان اپتی پرو میدم ۲۴۰تومنه🥲واقعا قیمتش بالاس.بنظرتون میتونم عوضش کنم ببلاک؟

آره گیر میاد. ۱۵۴ بهم دادن

نمیاد زیاد شوهرم دوتا ب قیمت ازاد خرید

وزن دهیش چطوره؟

تو آمل هس ببلاک ۲ قیمتش رو شوهرم میخره نمیدونم ولی داروخونه ها شیرخشکشون تکمیله تو آمل

سهمیه ای ۱۵۰ ازاد ۴۰۰

ما دیشب گرفتیم سه تا دونه 154 تومن با کدملی

چندشده؟ من دوست شوهرم از بوشهر اورده ۴ تا نمدونم چندخریده

سوال های مرتبط

مامان یوسف دلارام مامان یوسف دلارام ۱۲ ماهگی
مامان 👑شاهان 👑 مامان 👑شاهان 👑 ۱ سالگی
مامان رهام مامان رهام ۹ ماهگی
مامان دو تا جوجه ❤️ مامان دو تا جوجه ❤️ ۱۱ ماهگی