کسی جدیدا شیرخشک نان ۲ خریده؟گرون شده؟

۹ پاسخ

نه گرون نشده من پریروز خریدم قیمت همیشه بود

ن همون قیمت همیشگی بود

گرون شده عزیز

دویست و خورده ای دیروز

آخر 215خزیدم

با کد ملی خریدم 230

با کد ملی ۱۹۰میخرم

سلام
من نان نخریدم ولی ببلاک 2 که خریدم گرون شده بود

بله گرون شده

سوال های مرتبط

مامان دخمل مامان دخمل ۱۴ ماهگی