آزمایش بتا از کی و چ تاریخی باید بگیرم ینی زمان خاصی داره؟

۴ پاسخ

من الان پنج روز تخیر دارم گذاشتم بشه ده روز بعد برم ازمایش بتا بدم

چند روز تخیر داشتی

بعد ۵ الی ۷ روز از موعدت گذشت بیبی چک بزن اگه مثبت بود برو

وقتی به تاخیر خوردین و تست مثبت بود
ناشتایی هم نداره

سوال های مرتبط

مامان فندقاا 🥹 🤍 مامان فندقاا 🥹 🤍 هفته دوازدهم بارداری
مامان 🩷آوا 🩷 مامان 🩷آوا 🩷 ۵ سالگی