مامانا بچم سرما خورده چیکار کنم؟

۴ پاسخ

دخترمنم ویروس گرفت سرفه های خیلی بد خلطی داشت بردم دکتر شربت ازیترومایسین داد بهش با اسپری برای تنفسش و قطره بینی

بچه یکماهه سرما نمیخوره که ، شیر بده خوب میشه

ببر دکتر

ببرش دکتر بهش دارو میدن

سوال های مرتبط

مامان کایاکوچولوم مامان کایاکوچولوم هفته پانزدهم بارداری
مامان جانا🦋 مامان جانا🦋 ۱۳ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۵ ماهگی
مامان دخترم و داداشش مامان دخترم و داداشش ۷ ماهگی
مامان شیرزاد مامان شیرزاد ۵ ماهگی
مامان 🩵    💞 🩷 مامان 🩵 💞 🩷 روزهای ابتدایی تولد