۸ پاسخ

آره عزیزم طبق دستور بریز تو آب ولرم بخور عالیه

برای یوبسته
ولی من یوبست نداشتم برای معدم داد دکترم

آدم یوبست داشته باشه چی میشه ؟؟؟
من خ اذیتم حس میکنم تکون بچه کم شده
ب دکترم دسترسی ندارم

برا یبوست بمن دکتر قرص دایمکت داد.

بله برایبوسته
من شیشه دومی راخریدم 😮‍💨چون هنوز خوب نشدم

من یبوست داشتم خیلی اذیت بودم دکتر تجویز کرد، ولی چون نمی‌خوام روده هام عادت کنه هروقت خیلی اذیت میشم شب قبل خواب دوقاشق شربت با یه لیوان آب ولرم میخورم می‌خوابم فرداش هم ناشتا یه لیوان آب ولرم میخورم اوکی میشه دیگه

دکترم ب من دادع

اره.

سوال های مرتبط

مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی
مامان شاهان🩵🩷 مامان شاهان🩵🩷 قصد بارداری