خانما شربت لاکسی ژل تو بارداری ضرر داره؟

۶ پاسخ

نه اصلا
هم برای اسید معده خوبه هم برای یبوست .منم میخورم هر از گاهی

از دگتر بپرس

نه عزیزم برا اسید معده فوق العادس برای یبوست هم عالیه

نه منم خوردم برا یبوست

نه عزیزم ضرر نداره اما به اندازه مصرف کن و بعدش حتما آب بخور

نه ب منم داده بوددکتر.

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری