مامانا کسی برای افزایش وزن زینک داده

۶ پاسخ

من نئوزینک میدم روزی 2سیسی
ولی دکتر گفت هر12ساعت 2ونیم سی سی

من دادم فایده نداشت برعکس دیگ وزن نمیگیره😂

واسه اشتها میدن ولی واسه من بدتر اشتهاش کور شد

میشه عکس از شربت زینک بفرستید

من برای قد و وزن و اشتها دادم اشتهاش که عالی شده ولی وزن و قدش هنوز از 7 ماهگی نبردم دیگه باید 9 ماهگی ببرم و دکترشم تعطیل الان

اره اشتهاش بیشتر شده ولی وژن تاثیر نداره

سوال های مرتبط