۴ پاسخ

عزیزم شما دکترتون کیه؟

به نظر من بهتره منتظربمونی یک هفته تاخیر داشتی آزمایش بدی

اصلش روز ۱۶ ازاد سازی
ولی از ۱۴ نشون میده

۱۴ روز ب بعد

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته چهاردهم بارداری
مامان آراز مامان آراز هفته بیست‌ودوم بارداری