مامانا چیز کیک با بیسکویت پتی پور کی بلده

۲ پاسخ

۱_پتی بور رو خورد کن کره بزن
ریز تو قالبی که چرب کردی
بذار یخچال
۲_خامه یا پنیر خامه ای رو با ژلاتین یا ژله آواکادو مخلوط کن بریز روی بیسکوئیت
۳_سفت که شد
ژله هر طمعی مثه ژله عادی درست کن بریز روش
تزئینشم من از گردو و کاکائو استفاده کردم

تصویر

من عزیزم

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین ۱۵ ماهگی