اخر نیه اشی دانه ۳۷ و ۳۸ هفته بدیت
وزنش ۲کیلو ۵۰۰ تا ۲ کیلو ۸۰۰ هستش
سرش بالاس پاهاش پایینه (بریج )
برا منم دعا کن بچم بریچ بشه سزارین کنم
عزیزم چند هفته بودی که رفتی
خوبه همه چی فقط بچت بریچه. همینطور بمونه باید سزارین کنی
ممکنه تا اخرین لحظه هم سفالیک بشه
عزیزم همچیش نرماله وزنشم ماشالله خوبه و بچه بریچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.